top of page
REGULAMIN ZAKUPÓW – Biuro Podróży Travel Buddy
§1 Postanowienia wstępne
  1. Sklep internetowy Biuro Podróży Travel Buddy, dostępny pod adresem internetowym www.travel-buddy.pl, prowadzony jest przez Biuro Podróży Travel Buddy, wpisane do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001125805, NIP 8222411274, REGON 529602206, posiadające Numer wpisu do Rejestru Organizatorów Turystyki: 2835.

  2. Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.



§2 Definicje
  1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  2. Sprzedawca – Biuro Podróży Travel Buddy, wpisane do KRS 0001125805, NIP 8222411274, REGON 529602206, Numer wpisu do Rejestru Organizatorów Turystyki: 2835.

  3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.

  4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.

  5. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.travel-buddy.pl.

  6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

  7. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.

  8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.

  9. Konto – konto klienta w Sklepie, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.

  10. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.

  11. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

  12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.

  13. Produkt – dostępna w Sklepie usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

  14. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.


§3 Kontakt ze Sklepem
  1. Adres siedziby Sprzedawcy: Ul. Kasztanowa 9-27, PL-05-070 Sulejówek

  2. Adresy e-mail: marlena@travel-buddy.pl, krzysiek@travel-buddy.pl

  3. Numer telefonu: +48 790 242 202

  4. Numery rachunków bankowych:
    PLN: 09 1020 1127 0000 1502 0434 1996
    EUR: 62 1020 1127 0000 1902 0434 2010
    USD: 10 1020 1127 0000 1202 0434 2028

  5. Kod BIC: BPKOPLPW

  6. IBAN dla PLN: PL09 1020 1127 0000 1502 0434 1996

  7. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów email i numeru telefonu podanych powyżej.



§4 Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu niezbędne są:

  1. urządzenie z dostępem do internetu,

  2. przeglądarka obsługująca SSL i JavaScript,

  3. aktywne konto e-mail,

  4. włączone pliki cookies.


§5 Informacje ogólne
  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w działaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą lub działaniem osób trzecich.

  2. Ceny w Sklepie podane są w złotych i są cenami brutto (z VAT).

  3. Na ostateczną kwotę zamówienia składają się cena Produktu oraz koszty dostawy.

  4. W przypadku usług o zmiennych cenach, informacje o sposobie ustalania ceny podawane są w opisie Produktu.


§6 Zakładanie Konta w Sklepie
  1. Konto zakłada się poprzez wypełnienie Formularza rejestracji.

  2. Konto jest darmowe.

  3. Klient może w każdej chwili usunąć Konto, wysyłając stosowną prośbę na e-mail lub pisemnie na adres Sprzedawcy.


§7 Zasady składania Zamówienia
  1. Wybór Produktu i dodanie do Koszyka.

  2. Zalogowanie się lub składanie zamówienia bez rejestracji.

  3. Wypełnienie Formularza zamówienia, wybór sposobu dostawy i płatności.

  4. Potwierdzenie zamówienia i dokonanie płatności.


§8 Oferowane metody dostawy oraz płatności
  1. Dokument podróży przesyłany e-mailowo lub dostępny w portalu klienta.

  2. Metody płatności: przelew bankowy, płatności elektroniczne, karta płatnicza.

  3. Szczegółowe informacje o metodach dostawy i płatności dostępne w sklepie.


§9 Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Umowa zawierana jest po złożeniu Zamówienia w Formularzu.

  2. Sprzedawca potwierdza przyjęcie Zamówienia e-mailem.

  3. Terminy płatności: 7 dni kalendarzowych od zawarcia Umowy, w przypadku przelewu, płatności elektronicznych lub karty.

  4. Realizacja umowy zgodnie z warunkami imprez turystycznych.


§10 Prawo odstąpienia od umowy
  1. Odstąpienie zgodnie z Warunkami Uczestnictwa w imprezach turystycznych.

  2. Zwrot płatności przy użyciu tej samej metody, chyba że Konsument zgodzi się na inną.

  3. Wyjątki od prawa odstąpienia określone w regulaminie.


§11 Reklamacje
  1. Reklamacje składane w terminie 30 dni od zakończenia imprezy, drogą pisemną lub e-mail.

  2. Sprzedawca rozpatruje reklamację w ciągu 30 dni.


§12 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji

Szczegóły dostępne w siedzibach rzecznika konsumentów, organizacjach społecznych lub online: http://www.uokik.gov.pl

§13 Dane osobowe w Sklepie internetowym
  1. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.

  2. Dane zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży lub marketingowym za zgodą Klienta.

  3. Klient ma prawo dostępu, poprawiania danych oraz ich dobrowolnego podawania.


§14 Postanowienia końcowe
  1. Umowy zawierane są w języku polskim.

  2. Sprzedawca może zmieniać regulamin z ważnych przyczyn, informując Klienta z 7-dniowym wyprzedzeniem.

  3. W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy prawa polskiego.

  4. Klient może korzystać z platformy ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Polityka prywatności opisuje zasady przetwarzania przez nas informacji na Twój temat, w tym danych osobowych oraz ciasteczek, czyli tzw. cookies.

1. Informacje ogólne

Niniejsza polityka dotyczy Serwisu www, funkcjonującego pod adresem travel-buddy.pl.

Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest:
Travel Buddy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Kasztanowa 9/27, 05-070 Sulejówek

Adres kontaktowy poczty elektronicznej operatora: marlena@travel-buddy.pl

Operator jest Administratorem Twoich danych osobowych w odniesieniu do danych podanych dobrowolnie w Serwisie.

Serwis wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:

  1. Prowadzenie newslettera

  2. Prowadzenie rozmów typu chat online

  3. Obsługa zapytań przez formularz

  4. Realizacja zamówionych usług

  5. Prezentacja oferty lub informacji

Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:

  • Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora.

  • Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).

2. Wybrane metody ochrony danych stosowane przez Operatora

  • Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL).

  • Operator okresowo zmienia swoje hasła administracyjne.

  • Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja wszelkiego oprogramowania wykorzystywanego przez Operatora do przetwarzania danych osobowych.

3. Hosting

Serwis jest hostowany na serwerach operatora: cyberFolks.pl.

Firma hostingowa w celu zapewnienia niezawodności technicznej prowadzi logi na poziomie serwera, w tym:

  • zasoby określone identyfikatorem URL

  • czas nadejścia zapytania i wysłania odpowiedzi

  • nazwę stacji klienta (HTTP)

  • informacje o błędach HTTP

  • adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link)

  • informacje o przeglądarce i adresie IP użytkownika

  • informacje diagnostyczne związane z samodzielnym zamawianiem usług

  • informacje związane z obsługą poczty elektronicznej

4. Twoje prawa i dodatkowe informacje o sposobie wykorzystania danych

Administrator może przekazywać Twoje dane innym odbiorcom w celu realizacji umowy, np.:

  1. Firma hostingowa (na zasadzie powierzenia)

  2. Firmy świadczące usługi marketingowe

Twoje dane osobowe są przetwarzane nie dłużej niż jest to konieczne. W przypadku danych marketingowych – nie dłużej niż 3 lata.

Przysługują Ci prawa:

  1. Dostępu do danych osobowych

  2. Sprostowania

  3. Usunięcia

  4. Ograniczenia przetwarzania

  5. Przenoszenia danych

  6. Sprzeciwu wobec przetwarzania danych dla prawnie uzasadnionych interesów Administratora

Skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Serwisu.

5. Informacje w formularzach

  1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.

  2. Dane w formularzach przetwarzane są w celu obsługi zgłoszeń lub kontaktu handlowego.

6. Logi Administratora

Informacje o zachowaniu użytkowników mogą podlegać logowaniu i są wykorzystywane do administrowania serwisem.

7. Istotne techniki marketingowe

  1. Analiza statystyczna ruchu w serwisie: Google Analytics (anonimowe informacje, pliki cookies).

  2. Użytkownik może zarządzać preferencjami cookies Google: https://www.google.com/ads/preferences/

  3. Techniki remarketingowe dopasowują przekazy reklamowe, bez przekazywania danych osobowych.

  4. Korzystanie z piksela Facebooka do automatyzacji działań w serwisie, przy zachowaniu zasad ochrony danych.

8. Informacja o plikach cookies

  1. Serwis korzysta z plików cookies (sesyjne i stałe).

  2. Cookies służą m.in. do utrzymania sesji użytkownika oraz realizacji działań marketingowych.

  3. Przeglądarka pozwala usuwać lub blokować cookies, co może wpłynąć na funkcjonalność serwisu.

  4. Cookies mogą być również wykorzystywane przez podmioty współpracujące, np. Google, Facebook, Twitter.

9. Zarządzanie plikami cookies

  1. Użytkownik może zmienić ustawienia przeglądarki, aby nie otrzymywać cookies.

  2. Wyłączenie cookies niezbędnych dla uwierzytelniania, bezpieczeństwa lub preferencji użytkownika może utrudnić korzystanie ze stron serwisu.

  3. Instrukcje zarządzania cookies według przeglądarki:

Desktop: Edge, Internet Explorer, Chrome, Safari, Firefox, Opera
Urządzenia mobilne: Android, Safari (iOS), Windows Phone

image_123650291__1_-removebg-preview_edited.png
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter

KRS: 0001125805 | NIP: 8222411274  | REGON: 529602206 | Adres: Ul. Kasztanowa 9-27, PL-05-070, Sulejowek

Numer wpisu do Rejestru Organizatorów Turystyki: 2835

RACHUNKI BANKOWE PKO BP: 

PLN 09 1020 1127 0000 1502 0434 1996    |   € 62 1020 1127 0000 1902 0434 2010   | $ 10 1020 1127 0000 1202 0434 2028

Kod BIC PKO Banku Polskiego SA: BPKOPLPW    I          IBAN: PL09 1020 1127 0000 1502 0434 1996

bottom of page