REGULAMIN ZAKUPÓW – Biuro Podróży Travel Buddy
§1 Postanowienia wstępne
Sklep internetowy Biuro Podróży Travel Buddy, dostępny pod adresem internetowym www.travel-buddy.pl, prowadzony jest przez Biuro Podróży Travel Buddy, wpisane do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001125805, NIP 8222411274, REGON 529602206, posiadające Numer wpisu do Rejestru Organizatorów Turystyki: 2835.
Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§2 Definicje
Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Sprzedawca – Biuro Podróży Travel Buddy, wpisane do KRS 0001125805, NIP 8222411274, REGON 529602206, Numer wpisu do Rejestru Organizatorów Turystyki: 2835.
Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.travel-buddy.pl.
Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
Konto – konto klienta w Sklepie, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
Produkt – dostępna w Sklepie usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
§3 Kontakt ze Sklepem
Adres siedziby Sprzedawcy: Ul. Kasztanowa 9-27, PL-05-070 Sulejówek
Adresy e-mail: marlena@travel-buddy.pl, krzysiek@travel-buddy.pl
Numer telefonu: +48 790 242 202
Numery rachunków bankowych:
PLN: 09 1020 1127 0000 1502 0434 1996
EUR: 62 1020 1127 0000 1902 0434 2010
USD: 10 1020 1127 0000 1202 0434 2028Kod BIC: BPKOPLPW
IBAN dla PLN: PL09 1020 1127 0000 1502 0434 1996
Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów email i numeru telefonu podanych powyżej.
§4 Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu niezbędne są:
urządzenie z dostępem do internetu,
przeglądarka obsługująca SSL i JavaScript,
aktywne konto e-mail,
włączone pliki cookies.
§5 Informacje ogólne
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w działaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą lub działaniem osób trzecich.
Ceny w Sklepie podane są w złotych i są cenami brutto (z VAT).
Na ostateczną kwotę zamówienia składają się cena Produktu oraz koszty dostawy.
W przypadku usług o zmiennych cenach, informacje o sposobie ustalania ceny podawane są w opisie Produktu.
§6 Zakładanie Konta w Sklepie
Konto zakłada się poprzez wypełnienie Formularza rejestracji.
Konto jest darmowe.
Klient może w każdej chwili usunąć Konto, wysyłając stosowną prośbę na e-mail lub pisemnie na adres Sprzedawcy.
§7 Zasady składania Zamówienia
Wybór Produktu i dodanie do Koszyka.
Zalogowanie się lub składanie zamówienia bez rejestracji.
Wypełnienie Formularza zamówienia, wybór sposobu dostawy i płatności.
Potwierdzenie zamówienia i dokonanie płatności.
§8 Oferowane metody dostawy oraz płatności
Dokument podróży przesyłany e-mailowo lub dostępny w portalu klienta.
Metody płatności: przelew bankowy, płatności elektroniczne, karta płatnicza.
Szczegółowe informacje o metodach dostawy i płatności dostępne w sklepie.
§9 Wykonanie umowy sprzedaży
Umowa zawierana jest po złożeniu Zamówienia w Formularzu.
Sprzedawca potwierdza przyjęcie Zamówienia e-mailem.
Terminy płatności: 7 dni kalendarzowych od zawarcia Umowy, w przypadku przelewu, płatności elektronicznych lub karty.
Realizacja umowy zgodnie z warunkami imprez turystycznych.
§10 Prawo odstąpienia od umowy
Odstąpienie zgodnie z Warunkami Uczestnictwa w imprezach turystycznych.
Zwrot płatności przy użyciu tej samej metody, chyba że Konsument zgodzi się na inną.
Wyjątki od prawa odstąpienia określone w regulaminie.
§11 Reklamacje
Reklamacje składane w terminie 30 dni od zakończenia imprezy, drogą pisemną lub e-mail.
Sprzedawca rozpatruje reklamację w ciągu 30 dni.
§12 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji
Szczegóły dostępne w siedzibach rzecznika konsumentów, organizacjach społecznych lub online: http://www.uokik.gov.pl
§13 Dane osobowe w Sklepie internetowym
Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
Dane zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży lub marketingowym za zgodą Klienta.
Klient ma prawo dostępu, poprawiania danych oraz ich dobrowolnego podawania.
§14 Postanowienia końcowe
Umowy zawierane są w języku polskim.
Sprzedawca może zmieniać regulamin z ważnych przyczyn, informując Klienta z 7-dniowym wyprzedzeniem.
W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy prawa polskiego.
Klient może korzystać z platformy ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
POLITYKA PRYWATNOŚCI
Polityka prywatności opisuje zasady przetwarzania przez nas informacji na Twój temat, w tym danych osobowych oraz ciasteczek, czyli tzw. cookies.
1. Informacje ogólne
Niniejsza polityka dotyczy Serwisu www, funkcjonującego pod adresem travel-buddy.pl.
Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest:
Travel Buddy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Kasztanowa 9/27, 05-070 Sulejówek
Adres kontaktowy poczty elektronicznej operatora: marlena@travel-buddy.pl
Operator jest Administratorem Twoich danych osobowych w odniesieniu do danych podanych dobrowolnie w Serwisie.
Serwis wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:
-
Prowadzenie newslettera
-
Prowadzenie rozmów typu chat online
-
Obsługa zapytań przez formularz
-
Realizacja zamówionych usług
-
Prezentacja oferty lub informacji
Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
-
Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora.
-
Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).
2. Wybrane metody ochrony danych stosowane przez Operatora
-
Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL).
-
Operator okresowo zmienia swoje hasła administracyjne.
-
Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja wszelkiego oprogramowania wykorzystywanego przez Operatora do przetwarzania danych osobowych.
3. Hosting
Serwis jest hostowany na serwerach operatora: cyberFolks.pl.
Firma hostingowa w celu zapewnienia niezawodności technicznej prowadzi logi na poziomie serwera, w tym:
-
zasoby określone identyfikatorem URL
-
czas nadejścia zapytania i wysłania odpowiedzi
-
nazwę stacji klienta (HTTP)
-
informacje o błędach HTTP
-
adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link)
-
informacje o przeglądarce i adresie IP użytkownika
-
informacje diagnostyczne związane z samodzielnym zamawianiem usług
-
informacje związane z obsługą poczty elektronicznej
4. Twoje prawa i dodatkowe informacje o sposobie wykorzystania danych
Administrator może przekazywać Twoje dane innym odbiorcom w celu realizacji umowy, np.:
-
Firma hostingowa (na zasadzie powierzenia)
-
Firmy świadczące usługi marketingowe
Twoje dane osobowe są przetwarzane nie dłużej niż jest to konieczne. W przypadku danych marketingowych – nie dłużej niż 3 lata.
Przysługują Ci prawa:
-
Dostępu do danych osobowych
-
Sprostowania
-
Usunięcia
-
Ograniczenia przetwarzania
-
Przenoszenia danych
-
Sprzeciwu wobec przetwarzania danych dla prawnie uzasadnionych interesów Administratora
Skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Serwisu.
5. Informacje w formularzach
-
Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.
-
Dane w formularzach przetwarzane są w celu obsługi zgłoszeń lub kontaktu handlowego.
6. Logi Administratora
Informacje o zachowaniu użytkowników mogą podlegać logowaniu i są wykorzystywane do administrowania serwisem.
7. Istotne techniki marketingowe
-
Analiza statystyczna ruchu w serwisie: Google Analytics (anonimowe informacje, pliki cookies).
-
Użytkownik może zarządzać preferencjami cookies Google: https://www.google.com/ads/preferences/
-
Techniki remarketingowe dopasowują przekazy reklamowe, bez przekazywania danych osobowych.
-
Korzystanie z piksela Facebooka do automatyzacji działań w serwisie, przy zachowaniu zasad ochrony danych.
8. Informacja o plikach cookies
-
Serwis korzysta z plików cookies (sesyjne i stałe).
-
Cookies służą m.in. do utrzymania sesji użytkownika oraz realizacji działań marketingowych.
-
Przeglądarka pozwala usuwać lub blokować cookies, co może wpłynąć na funkcjonalność serwisu.
-
Cookies mogą być również wykorzystywane przez podmioty współpracujące, np. Google, Facebook, Twitter.
9. Zarządzanie plikami cookies
-
Użytkownik może zmienić ustawienia przeglądarki, aby nie otrzymywać cookies.
-
Wyłączenie cookies niezbędnych dla uwierzytelniania, bezpieczeństwa lub preferencji użytkownika może utrudnić korzystanie ze stron serwisu.
-
Instrukcje zarządzania cookies według przeglądarki:
Desktop: Edge, Internet Explorer, Chrome, Safari, Firefox, Opera
Urządzenia mobilne: Android, Safari (iOS), Windows Phone